ماینینگ شبکه ای

یک روش جدید برای استخراج بیت کوین با استفاده از کامپیوتر خانگی

ماینینگ شبکه ای

یک روش جدید برای استخراج بیت کوین با استفاده از کامپیوتر خانگی

دانلود کتاب الگوهای شمعی ژاپنی

کتاب الگوهای شمعی ژاپنی راهگشای شما برای رمزگشایی کندل ها. شکل ظاهری هر کندل به شما می آموزد که در طی معاملات آن چه اتفاقاتی افتاده است. هر کندل نمایانگر عرضه و تقاضا است. برای دانلود ترجمه فارسی  کتاب الگوهای شمعی ژاپنی از طریق لینک زیر اقدام کنید:

https://bit.ly/2zIQAoH

خلاصه کتاب آیین دادرسی کیفری دکتر خالقی

خلاصه کتاب آیین دادرسی کیفری دکتر خالقی جزوه مناسبی به جای اصل کتاب است. این جزوه نکات مهم کتاب را خلاصه کرده است. با مطالعه این کتاب دیگر نیاز به خواندن کل کتاب ندارید. این خلاصه برای حقوقدانان و دانشجویان حقوق بسیار مناسب و کاربردی است. خلاصه کتاب آیین دادرسی کیفری دکتر خالقی را میتوانید از لینک زیر دانلود کنید:

https://bit.ly/2AxtCRI

دانلود کتاب جادوی بورس

کتاب جادوی بورس نوشته شهاب سهرابی کتابی ارزشمند از داستان زندگی این نویسنده و فراز و نشیب های آن در مواجه با بازار سرمایه است. این کتاب اثری برگزیده و دارای نگاهی غیر علمی به بازار بورس است. با مطالعه این کتاب نکاتی ارزشمند نصیب شما میشود که حاصل شکست ها و موفقیت های یک فعال بازار سرمایه است. این کتاب را میتوانید از لینک زیر دانلود کنید:

https://bit.ly/2Tw8dhV

کتاب read this 1

کتاب read this 1 کتابی برای یادگیری لغات به صورت خواندن متون است. این کتاب علاوه بر لغات عمومی شامل 5 بخش تخصصی است که لغات تخصصی را نیز به خوانندگان می آموزد. شاید درک این کتاب به زبان انگلیسی برای زبان آموزان دشوار باشد. ترجمه کتاب read this 1 میتواند مکمل خوبی برای این کتاب در مواقعی باشد که به ترجمه آن نیاز دارید. ترجمه کتاب read this 1 را میتوانید از لینک زیر دانلود کنید:

https://promad.ir/product/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%aa%d8%b1%d8%ac%d9%85%d9%87-%da%a9%d8%aa%d8%a7%d8%a8-read-this-1/